Gott Nytt 2011!






Nytt år! Nya tider! Det kommer bli ett tufft år som vi har framför oss.. Men givetvis även några solglimtar emellanåt. Malin och Niklas bröllop i Juni är nog årets höjdpunkt. Kanske lite eftersom jag har fått äran att vara toastmadame! I februari blir det lite SPA, och jag har även drömmen om att kanske, kanske komma iväg till New York i år. En resa runt Maj när det börjar bli lite varmt igen hade varit fantastiskt. Och självklart hoppas jag att vi spenderar åtminstonde 2 veckor av vår semester i huset i Spanien.

Årets löfte blir nog att ta hand om mig själv och min hälsa. Maxa den till toppen! Träna och motionera, både kropp och knopp, äta nyttig och bra mat. Men även äta för själen som Blondinbella så fint kallar det. (Ett uttryck jag verkligen gillar)

Första måndagen den 2 januari 2011. Känns riktigt bra faktiskt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0