Kärlek och sjukstuga.




Jag fick så fina rosor av min älskade i måndags. Dom står fortfarande och pryder köksbordet fint!

Ingen bra torsdag idag. Kände mig lite hängig när jag åkte till jobbet idag. Men stack ändå iväg. Men det höll till lunch. Sen åkte jag hem. Då hade redan snytit mig hela förmiddagen och kallsvettades och var helt utmattad.. Där rök träningen med Core och Afro Power Dance ikväll..

Nu har jag sovit som en sten i 2 timmar och hinkar i mig vatten med citrusfrukter för lite C-vitamin. Hoppas inte jag behöver vara sjuk i morgon och resten av helgen..

Kommentarer
Postat av: sannis

mmm...där stog man och väntade på henne innan passen...=) hoppas du tillfrisknar snart. Massa gosiga kramisar

2011-02-17 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0