Köket då och nu

Fortsätter med före och efter bilderna från vårt fina hus. Jag sa senast igår till min älskling när vi låg i soffan och tittade på TV. "Titta! Titta på vårt fina hus. Jag älskar det." :)

Såhär såg köket ut när vi köpte huset.





Här är nästan allt utrivet. Taket har lyfts och väggen mellan kök och
vardagsrum är givetvis borta.


Golvet borta och skenor till golvvärme ligger på plats. Nya väggar och
tak är uppsatta.


Från andra hållet..


Nu är golvvärmen lagd och golvet är flutet


Den nya halvväggen mot vardagsrummet är uppe. Sena nätter blev det..


Nu börjar klinkers läggas. El och vatten är framdragen.


Köket från Ballingslöv har kommit! Överskåpet sitter på plats, och underskåpen
är ställda så som dom ska vara.


Plats för kyl och frys och ett högskåpet till höger.


Vår fina (och världens längsta?! Känns så när man ska torka av den;)
bänkskiva är på plats!


Såhär blev det i väggen mot vardagsrummet. Kyl och frys med is och
vatten i dörren, samt micro, kaffemaskin och ugn.


Tadaa, det färdiga resultatet, från ena hållet....

 
Från andra..


Och från tredje hållet. Lite skillnad va? ;)

Före och Efter
  
 
 








Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Oj oj vilken skillnad, supersnyggt!



Är det ett enplanshus?

Hoppas ni har en fin helh

KRAAAAM

2011-02-20 @ 10:08:48
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Soffan

Underbart grannt!! Vågar knappt visa inlägget för Pierre, fick knappt tyst på honom efter senaste besöket. Ni får nog fan larma huset ordentligt om ni ska bort, vet någon som är fasligt sugen på att flytta in ;-)

KRAMAR från oss!! (inkl Räkis :-).

2011-02-20 @ 20:20:13
Postat av: Caroline

Bloggade lite om mitt besök hos dig i lördags! =)



Vi ses snart igen!

kram

2011-02-21 @ 10:45:01
URL: http://carolineisaksson.blogspot.com/
Postat av: Syrran

Det är helt sjukt vad fint hus ni har syrran.

Jag vill också bo där!

Soffan: Hälsa Pierre att jag har inside-information gällande inbrotts-möjligheter...!

Vad kul att se renoveringen steg för steg med bilder!

2011-02-27 @ 13:58:55
URL: http://annahelenas.blogspot.com
Postat av: Ami

Jäklar vilken skillnad! wow!

2011-11-21 @ 23:01:23
URL: http://www.amileaks.se
Postat av: Anna - Starwoman

Herre gud vilken skillnad, och SÅÅÅÅ galet snyggt det blev. Gillar det ni gjort ut mot hallen också när det är så "öppet" och luftigt - 10 poäng från mig :)



Kramar

2012-01-20 @ 15:08:05
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0