Favoritblomman



Det bästa med att våren börjar komma, (Ja, jag vet att det är januari. Men våren kommer ju komma efter detta,  right?!:) är att man kan köpa alla fina blommor igen. Favoritblomman förutom ranunkel är ju såklart tulpaner! Jag var tvungen att köpa mig 2 buketter i fredags efter att jag varit och handlat. Den ena buketten står i hög vas från Bolagret på soffbordet och den här pryder matbordet i vas från IKEA.

Söndagen består av lite fix hemma. Julsakerna ska upp på vinden och vi ska sätta upp en lampa i vår WiC som vi köpte igår. (Jacob gör givetvis detta..) Sen ska vi byta plats på lampan över köksbordet som vi har gått och retat oss på sedan vi satte upp den. Men bättre sent än aldrig!
Klockan 14.00 bär det iväg till Malmö, och massage hos Sandra. Efter det samlas hela familjen på Elyseé för fondue-ätande. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0