Brrr..


Jacob kom in i sovrummet i morse och sa att det var minus nio grader!
Jag ville bara krypa under täcker och stanna där idag. Kanske tillochmed
plogat igenom resten av True Blood avsnitten.. Hade mer än gärna velat
tillbaka till Barcelona och lite varmare väder.

Trots att solen lyser och himlen är klarblå utan ett enda moln hade jag mer än gärna kurat ner mig under täcket i morse. Trött som aldrig förr, som vanligt. Men ikväll blir det träning. Så förhoppningsvis får jag lite energi av det. Skulle egentligen köra på hela sk "helvetes passet", dvs bodypump, core och afropowerdance ikväll. Men skippar det första passet för att hinna ta igen lite tid med Karin som jag inte träffat på länge!


Fick se något igår som jag verkligen hade längtat efter att se... Den som väntar på något gott..

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaha, och vad var det då, din lilla lurifax??

2011-01-31 @ 11:56:06
Postat av: Syrran

Ja, vad var det?

2011-01-31 @ 22:18:21
URL: http://annahelenas.blogspot.com
Postat av: Jenny

Det var ju min MALINS underbara bröllopsklänning! Men jag fick inte ta några kort.. ;)

2011-02-01 @ 14:32:01
URL: http://jennycharlottes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0