Råbiff

Det är fortfarande sjukstuga här sedan i tisdags eftermiddag igen.. Var hos doktorn i onsdags, övre luftvägsinfektion var det denna gången. Låter mycket värre än vad det är. Trött, yr, ont i halsen och hostar. Inte det roligaste man kunde önska sig. Vill bara vara frisk och kry och komma igång med min träning! Varför ska man alltid bli sjuk när man har träningssuget inne? Och när man sen blir frisk, ja då är det inte lika skoj längre. Hoppas jag inte hinner tappa gnistan utan är lika på som jag är nu!
Fick i allafall hostmedicin som hjälper lite. Men det smakar somen gammal shot,så konsekvenserna av det blir ja.. Nog om det.

I morgon kommer Strump med sin tjej till oss. Otur att man ska vara sjuk då. Men det blir en lugn middag och vi vill gärna träffa dom då det var så längesedan sist! Det blir en enkel middag för så lite stök som möjligt. Löjrom till förrätt o ch råbiff till huvudrätt. Funderar på antingen äppelkaka till dessert, eller blueberry cheesecake som jag gjorde förra helgen. Vi får se vad jag tar mig för.

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Din stackare,

mår du bättre?



kram

2010-10-17 @ 12:07:27
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0