Massage söndag



Fick med mig mamma ifredags på grand opening av Lexingtonbutiken på Nova. Fick en liten godbit med mig hem, och mer lär det bli!

La ut annonser på blocket för att blir av med lite kläder jag inte använder. Redan fått svar av en tjej på min fina kofta från Tiger. Kommer antagligen ut och tittar på den idag.

Var 4e söndag har blivit lite av en massage söndag. Kära Sandra kommer och masserar oss alla på löpande band. Och det är verkligen efterlängtat! Ryggen har varit mer emot mig än med mig. Så nu fick jag mig en ordentlig omgång igår.

Tänkte köra stenhårt pass Body pump ikväll.. Men efter att ha vaknat kl 04.00 inatt med en förkyld näsa som inte lät mig sova. Så får jag nog hoppa träningen denna veckan.. Det är inte så skoj. Nu har jag ju kommit igång och vill köra, köra, köra.. Ajja, nästa vecka ska jag försöka få med mig Sanna som kan visa mig lite bra övningar i gymmet 2 dagar denna veckan. Får se om hon har tid att hänga på. Måste ju samla mer steg oxå.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0