Home again..

Blev sjukskriven hela veckan ut. Idag är sista dagen dock. På måndag ska jag tillbaka!
Det låter som att man är döende när man blir sjukskriven tycker jag. Men förkylningsviruset som jag hade förra veckan satte sig på balansnerven i örat, därav gick jag runt och var yr hela tiden. Konstigt.Men nu är det mycket bättre! Frisk luft och ta det lugnt var det som gällde för att bli bra. Och jag har varit ute och gått (igår i 2 timmar! = 13000 steg) Och tagit det lugnt.

Den här veckan fick jagäven tid att gå och göra det som jag hade behövt ta ledig tid från jobbet för. Dvs klippa  och slinga mig, gör ansiktsbehandlingen som jag fick skjuta upp förra veckan och igår fick jag min födelsedagspresent av Sandra - Mysmassage i en timme. Var lite yr efter att ha varit hos frissan i tisdags. Kanske var lite för tidigt.. Tog det lugnt i allafall! Och nu är det oxå gjort, så slipper jag göra det fram till jul nu.

Idag ska jag städa i lugnt takt. Ta det lite efterhand och se hur mycket jag orkar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0