Hockey tisdag!



Hoppas att ni inte missade kanelbullensdag igår. På jobbet hade vår ”trivseltant” bakat massor med kanelbullar. Och eftersom det är min svaga länk, så klämde jag i mig en del.. :)

Tisdag förmiddag bjuder inte på något speciellt spännande. Eftermiddags prommenix i vår fina park med alla höstfärger väntar på lunchen. Skönt faktiskt att komma ut och få lite frisk luft när man annars sitter inne hela dagarna. Man borde vara duktig på det året om (och inte bara vid tappa tävlingar) för att orka lite längre och få mer energi sista stunden på eftermiddagen.

Ikväll ska jag och AHA iväg och se Malmö Redhawks spela mot Columbus på Arenan. Det ska bli häftigt. Är inte så mycket för hockey egentligen. Men stora sportsevenemang på plats är alltid roligt. Vi ska och äta lite innan matchen och hamnar antagligen på Espresso House och äter en av deras nya goda mackor! Som vi ska hejja fram Malmö!



Kommentarer
Postat av: Kaj

Gött :D

2010-10-18 @ 20:40:37
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0