Måndagsbugg?

Måndagen kunde ha börjat bättre än vad den gjorde. Vaknade 07.45 istället för 06.45.. Halvstressade upp, (jag skulle ju redan bli sen så behövde inte göra det ännu värre än vad det var) och var på jobbet vid 08.15. Ganska snabbt jobbat tycker jag! Men satt och tänkte på hur jag kunde försova mig så. Vi hade ju t.o.m fått en extra timme att sova på. Surfade runt lite och hittade sen den här artikeln. Inte konstigt att det ringde en timme senare.. Men idag har jag garderat mig med 2 alarm inför i morgon.

Men sen har dagen blivit bra. Vi har ett litet trevligt gästspel på jobb hos oss då ASA kommer in och är lite stöd denna veckan. Roligt med lite nytt friskt blod emellanåt!

Efter jobbet idag kom rara Malin F förbi och skulle få lite påfyllning på hennes naglar. Det gick bra och jag höll mig under 1.5 timme vilket känns så skönt! Skoj att vara igång igen!

Nu ska jag göra mig en kopp te och krypa upp i soffan innan det blir sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0