Vårtecken!

Det klagas lite över dålig uppdatering på bloggen. Jag kan inte annat än hålla med. Så jag får försöka skärpa mig med det! Ett inlägg minst varje dag? Kan jag fixa det? Det är ju såklart huset som tar dig. Men för alla som inte kan följa det på nära håll är det kanske kul att hänga med lite oftare.

Idag läggs det klinkers i alla stora utrymmen för fullt! Jag är mest ivägen och har tagit en liten paus. Ska snart gå bort igen. Men först ska jag lägga upp ett inlägg med en bildstorm av bilder från hur långt vi kommit med huset.


Hittade fina krokusar i vår trädgård idag! Ska bli kul att se om det är något annat som blommar upp inom en snar framtid..


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur har du tänkt dig med trädgården. Vilka slags perenner? ;)

2010-03-23 @ 13:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0