Köket på plats





Köket är på plats. Saknades ett litet skåp som ska vara bredvid dom två små till vänster uppe i bilden. Samt en låda som var lite felmätt. Annars gick allt som på räls och var uppsatt på en arbetsdag! Snabba puckar!

Helgen har gått snabbt! Det är redan söndag och jag hade mer än gärna tagit en ledig dag till! Fredagen börjades med ett tråkigt läkarbesök som fick mig liggandes resten av dagen. Vad rädd att jag skulle missa festligheterna jag och Malin hade planerat inför lördagen. Men som tur var mådde jag bättre till lördag kväll.
Då började vi på Lemongrass med god mat och dryck. Sedan vidare till Lilla Torg innan vi slutade på Skeppsbron. Men utgång är ju som vanligt överskattat och det var mysigare att bara sitta och snacka med tjejerna. Men vi hade en riktig helkväll och hade trevligt ändå!

I lördags var vi i huset hela dagen. Jag var där mest som moraliskt stöd då det stod golvläggning och lite elarbete på schemat. Idag var det dock inte lika high speed, eftersom mannen oxå var ute igår har han i stort sett gått på sparlåga idag :) Kommande vecka händer det mycket. Längtar så till vi kan få flytta in!

Skönt med påskvecka och lite extra ledighet att se fram emot. Har valt att jobba hela skärtorsdagen så jag kan vara ledig Valborg istället! Kanske kan vi ha valborgsfest i huset? Hoppas kan man ju alltid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0