Sjukstuga

Min älskling ligger uppe och är sjuk. Vi som skulle ha grillmys och ha det trevligt i morgon. Men det fick ställas in. Vågar knappt gå upp där. Tänk om det är något som smittar?
Har för säkerhetsskull tagit ner mitt täcke och sover nog nere idag..

Är på jakt efter en svart kavaj i "mjukis" material som inte är för lång. Verkar som om det är ganska svårt att hitta. Har kollat runt på en massa sidor på internet, men hittar inget.. Annars kanske Tessan läser detta :)

Dags för sängen. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Jenny !



Jag skrev nyss till Anna , men såg att hon reser runt lite här och var så det kanske är lättast att få svar från dig =) Skulle du kunna skicka familjens mailadresser till mig ? Tänkte skicka studentinbjudan !



Kram din "gamla" granne Emma

2010-04-04 @ 17:08:51
URL: http://emmathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0