Trött fredag

I morse var jag seg. Så seg att jag somnade om en halvtimme. Inte bra. Men jag kom bara 10 minuter sent. Känns tråkigt att börja dagen med försovning.. Men efter en kopp kaffe, och snart lite gröt, är jag back on track.

BodyPump igår var riktigt kul! Jag längtade hela dagen efter träningen. Men vilket pass det var! Jag tog i så jag skakade alla övningar och när vi skulle köra armarna mot slutet skakade jag så mycket att jag trodde jag skulle trilla omkull :) 
När vi skulle göra utfall för att få till "rumpan 2010" som hon så fint sa, så tänkte jag och Sanna att ja, det är bara och köra. "Då tar vi upp stängerna"! What?! Ska vi ha tyngder oxå? Jodå, det var bara och bita i det sura äpplet och slänga upp vikterna på axlara och börja med utfallen. Mina ben var skakiga, det vill jag lova!
Men idag känns det riktigt skönt att ha klarat av passet.

Ikväll ska vi ut och äta med Jacobs mormor och morfar och farmor. Deras julklapp från oss alla. Ska bli ritkigt mysigt! Det blir på en tapas restaurang ikväll. Kommer bli smarrigt. Jag vet redan vad jag ska ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0