Nytt gym?

Igår var jag och provtränade med Malin på ett gym i Lomma. Helt nytt, fräsht och fint. Instruktören och gymägaren var supertrevliga och passet gick hyfsat. (Sträckte hela vänsterarm förra veckan jag tränade, så den hängde inte med ritkigt än.. :) MEN dom har bara pass, och inget gym. Jag vet inte om jag kommer att tröttna på att bara köra pass hela tiden. Tycker det är ganska skönt att kunna kombinera med lite styrketräning, och ta ett pass någon gång i veckan.
Jag har ju redan sagt upp mig från mitt gamla gym. Men kanske får återuppta det igen?

Kommentarer
Postat av: Karin

Kom till friskis istället!!!! =) Kolla onlineschemat...

http://www.svettit.se/schema/schema.asp?Forid=LU&BGColor=FFFFFF

2010-01-14 @ 19:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0