Januari helg

Härligt att man har lite tid  över för att blogga! Allting händer på en gång med det mesta för tillfället.. :) Men det är skönt, så kanske tiden går lite fortare tills vi får vårt hus ♥


Vi hade en riktigt bra helg! Träffade vänner, tog det lugnt och såklart firade vi Jacob som fyllde år!

I fredags var vi hemma hos M & N och lagade en god middag tillsammans. Eller ja, tjejerna lagade mat och grabbarna kollade på handboll. Smarrigt blev det! kvällen avslutades med att vi spelade lite kort. Trots att det spelet inte är min favoritsysselsättning direkt så lyckades jag bättre än jag brukar :) Övning ger färdighet?



På lördagen skulle jag åka ut och handla en födelsedags present till Jacob. Jag tog med mig Syrran ut för att leta present och vi landade på Media Markt. Jisses vad dom har grejer där. Såg ett Tiger Woods spel som vi skrattade länge åt. "Kanske inte säljer så bra för tillfället..." Lördagkvällen spenderades hemma i lägenheten. Vi tog det bara lugnt och tittade på tv. Skönt och ladda batterierna lite.

Söndagen var Jacobs födelsedag! Jag hade köpt Wii till honom och ville egentligen ge presenten redan på lördag kväll, var ju så sugen på att spela:) Vaknade först klockan 07.15, men tänkte att det var lite tidigt och sjunga då. Så han fick vänta en timme till han vaknade av min sköna stämma. Slängde fram presenten fort så han kunde öppna och vi äntligen kunde börja spela! Fick även lite senare på kvällen låna syrrans Wii fit platta. Det var skoj!
Åkte inom Lomma för att handa årets första semla och lite läckerheter från fiskboden. Mmm


Eftersom vi inte hade något inslagningspapper hemma (allt är nerpackat) fick jag leta reda på en tidning med fina bilder som fick fungera som inslagning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0