Host, host..

Jepp, idag är jag hemma från jobbet. För jag är ett host-mosnter. Höll på att hosta upp min lungor i morse, och så har det fortsatt hela dagen. Inte helt optimalt att sitta vid en telefon och prata med människor då. Så jag fick vara hemma. Hoppas det är bättre i morgon! För det är ju såå tråkigt att bara sitta hemma när man inte är sjukare än såhär.. Hostig och hemma är bara tråkigt!

I gårkväll efter jobbet hade vi det mycket trevligt och var och åt fondué med lite arbetskamrater. Det blev en hel del kött, och grönsaker(!) inga pommes alls. Var inte ens sugen. Så det är ju ett framsteg. Hela förra arbetsveckan höll jag mig undan socker. (Säg nu att jag är bra! Behöver all pepping som går inför detta! :) Svårt att inte gå och ta en godisbit, kaka, eller socker i filen om man är sugen. Men man tänker verkligen på hur mycket socker man häller i sig om dagarna. Helt i onödan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0