Friskis, -igen

Igår fick jag med mig Jacob ut för en powerwalk. Han var nog inte jätteroad då han mest gick i normal takt vid sidan om mig medan jag flåsade på.. Dock fick han mig till att köra 5 jogging pass mellan walken. Vilket kändes sjukt långt bort. Kondisen är på noll. Men det ska det bli ändring på! Jag har ju som mål att springa hela tjejloppet i Malmö till våren. Det som jag gick förra året. Det måste jag klara!
Fick lite träningstips för ben idag av Soffan som jag ska testa ikväll. Jag, Sanna och Christine ska träna tillsammans idag. Det gäller att köra så mycket som möjligt nu när man har lusten uppe. Kanske kommer jag tycka det är kul längre om jag gör det så ofta nu när jag är på G.

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Det är så himla befriande att röra på sig :-)



sv: jotack jag mår bra, det rättade till sig fort :-)



stooor kram

2010-01-04 @ 17:22:28
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Syrran

Åh du är så himla bra syrris - Go go go! Sjukt impad, bara fortsätt håll igång nu och fortsätt träna saker du tycker är skoj! Hu- hu- hurra för syrris!

2010-01-05 @ 16:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0