Bubbelbadkar från GAT

Vi funderar lite på ett bubbelbadkar från GAT att ha i SPA rummet i källaren (som jag redan börjar kalla badrummet som ska bli där nere:). Dom hade samma i stugan vi hyrde uppe i Åre när vi var där. Det var både bekvämt att ligga i och lätt att använda med kontrollpanel och bubblor. Hoppas på ett sånt här då jag tycker att det är sällsynt man hittar ett badkar som är lite större, så man slipper sitta som två klämda sillar om man ska vara två. Därför som jag tyckte att den här verkar bra. Får kanske höra mig för om det är någon som har några bra/dåliga erfarenheter av detta?


Hoppas ligga här och ha SPA kvällar med tjejerna och dricka massa vin..

 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh vad mysigt! Det var jättefint, jag kan också börja kalla det för SPA-rummet om det hjälper till att förverkliga idén! Jag OSAr JA TACK till vinkväll redan nu! (SÅ 2008 att vänta på att bli inbjuden..?)

2010-01-07 @ 18:23:39
Postat av: Karin

Får varna dig för att det finns viss risk att sträcka nacken i det badkaret! Kan iofs bero mer på en viss Samuel än på själva badkaret... ;)

2010-01-07 @ 19:03:50
Postat av: Jenny

Syrran: Tycker du ska kalla det SPA rummet. Får lite mer trovärdigt om vi börjar kalla det så!



Karin: Ja, det är ju inte helt ofarligt att bada bubbel. Speciellt inte om man får en iskall hink med vatten över sig i 40 gradigt bubbelvatten.. iiiiiiii....

2010-01-08 @ 09:53:41
URL: http://jennycharlottes.blogg.se/
Postat av: Isa

Fin blogg! :D

2010-01-08 @ 18:00:31
URL: http://isz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0