25 år ♥

Vilken bloggtorka det har varit! Kanske beror det på att jag har ju haft fullt upp med att fylla 25!! :)

I torsdags väcktes jag av en skön stämma och ett fint litet paket! Jovars har man varit snäll alltid! och inte lite snäll heller! (Det gäller tydligen inte bara att vara snäll till jul längre)

Efter att ha hängt kvar på jobbet till klockan 15.00 åkte jag iväg till mina kära, kära föräldrar för att förbereda inför kvällens bestyr med min och Jacobs familj. Jag bjöd på recept tagna härifrån, kycklingspett, pastasallad med tomat, rödlök, babyspenat och fetaost. Serranoskinka med mozarella, tunnbröd med pepparrots creme chesee och lax samt grönsallad! Givetvis blev det ju prinsesstårta till efterrätt! Och vilka fina presenter jag fick! Jag blev så bortskämd att jag inte kunde ta åt mig allt. (vilket var härligt, då jag morgonen därpå öppnar ögonen och ser på det finaste jag sett på länge, bortsett från han som låg vid sidan om mig)

På fredag efter födelsedagsfikan på jobbet (budapest tårta, som egentligen skulle vara hemmagjorda kanelbullar men vår "lunda"mormor var sjuk..) bar det iväg till föräldrarna igen där det sotd partytält uppställt. Snälla syrran och snälla mamma hjälpte mig att duka och dekorera. Blandade ihop lite sangria och när klockan var 19.00 trillade mina fina vänner in. Och gissa om dom skämmde bort mig oxå? Hur ska jag kunna gå tillbaka till en vanlig vardag när man blivit bortskämd på detta viset nu? ;) Vi hade en jättetrevlig kväll (hoppas jag alla tyckte?!) med god mat, dock lite för lite kött, god tårta som Malin hade varit urgullig och bakat! och den var såå god! Som

Givetvis lägger jag upp en massa bilder på alla mina fina saker och härliga vänner från helgens bestyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0