Pyssel?

Som sagt så är inbjudningskorten klara. Men jag har börjat fundera på om jag ska börja göra placeringskorten? Kanske är lika bra att börja med dom, annars sitter jag säkert där kvällen innan och knåpar ihop något som inte blir bra.. Allt måste ju matcha :)
När Jacob kommer hem sen tänkte jag att det blir köttfärsspett i ugnen. (Heter det så?) Sen kanske tillochmed lite utrensning. Är egentligen på rens humör. Kanske ska ta en sväng till i garderoben nu sen jag och Syrran gjorde det för några veckor  sedan.  Då kanske man kan plocka bort dom kläderna som man skulle ha kvar för "att det kan vara bra och ha en dag" kläderna nu. Vi får se vad jag orkar med!

Kommentarer
Postat av: Soffan:

Graaaaaaaattis!! Igen :-)

2009-09-10 @ 20:26:14
URL: http://jomensaatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0