Hemmafru?

Efter att ha varit hemmafru (läs: varit och handlat, packat upp, tagit hand om tvätten, bäddat sängen och förberett för middag) sitter jag nu en stund i soffan och ska kolla på Idol. Och sen givetvis Hollywood fruarna. Får se vilka roligheter dom har för sig idag..

Hann inom Nova och köpte impregnering till mina nya stövlar som jag ska fixa ikväll oxå! Dom är från Bianco. Superfina! Köpte dom för pengarna jag fick i 25 års present av Jacobs mormor och morfar, och farmor så det känns skoj att dom är från "dom". Bild utlovas!

Sitter och väntar på ytterligare en hemmafru syssla.. En maskin tvätt till i tvättmaskinen.. Sen ska det lagas mat..

Kommentarer
Postat av: Dansken

Jag vill gärna se bild på stövlarna :)

2009-09-29 @ 14:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0