Äntligen!

Nu har jag äntligen haft tid att sätta mig ner och ladda upp bilder på alla mina fina presenter!! Enjoy! Åter igen, tusen tack för alla fina presenter jag fick! Jag är så glad för allt!


Fina prinsessljustakar från Tessan och Padde. (är redan invigda:)


Rörstrandskopparna, Kurbits, som ska vara våra finkoppar vid kalas och middagar!

Från Karin, Elias, Samuel, Julia, Strumpan &
Malin, Niklas, Karro och Stoffe


Ett Thomas Sabo smycke? I think so....


Ett fint litet rosa läppstift från Sanna, Fidde, Björn och Christine


Mattan från Pappelina fick jag av  Jacobs föräldrar

Svårt att få färgen rätt på foto. Men den är lite guldmetallic och offwhite i stjärnorna.


Årets gosigaste stickade sjal fick jag av Sofie och Pierre


och väskan förstås!


Jag hade redan hunnit glömma att jag önskat mig det här fina halsbandet från Kum Kum av syrran och Anton. Så jag blev dubbelt så glad när jag öppnade paketet! Oxå svårt att fota så att det gör rättvisa på färgen. Men det går åt lite mer gammelrosa/pärlemo i tonen. Superfint!




En härlig scrub för att kunna få igång blodcirkulationenoch få bort (?!) celluliterna. Härlig är den i allafall! :)
Från mammi och pappi.

Vilka fina saker jag fick! Jag uppskattar allt lika mycket och blir glad igen nu när jag såg alla bilderna! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0