Försöka och skriva om något annat...

Jag måste komma ut ur min hus-koma och skriva om något annat än huset nu. Men eftersom mina tankar hela dagarna går till just huset så är inte inspirationen på topp. Varken här, på jobb eller hemma. Jag är så spänd inför visningen i helgen. Tänk om det inte kommer någon? Tänk om ingen annan lägger ett bud. TÄNK OM VI FÅR DET! Jag vill så gärna. Lova att ni tänker positiva tankar om att vi ska få det nu.

Ikväll ska vi ha ölprovning på jobbet. Med ALAs vinnar burgare som han vann i Hamburgar SM tidigare i somras. Det ska bli smarrigt! Vi har redan haft turen att smaka den en gång tidigare, och den är mumsig. Ölen ikväll inspireras av det stora USA landet. Ska bli trevlig och testa.

Fick sköna hem av mammi igår. Mycket fint i tidningen. Bla lite inspiration från Lexingtons grundare, och VDs egna hus. Älskar den stilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0