Gårdagens shopping

Ja, jag fick ju såklart med mig en kasse hem igår. Det är ju egentligen bara en lögn att man inte ska handla när man är på IKEA. Det blev"zip" påsar, tomtar som jag ska hänga på paketen, 2 glasburkar till pysselgrejer (som jag såg en bild på för ett tag sedan som jag inte hittar nu..), servetter, en julklapp till Soffan och 2 ljuslyktor. Tänkte att det är mysigt att sätta ut lyktorna i trappuppgången på visningen på tisdag eftersom vi ska ha den lite senare på eftermiddagen  och då kan det vara mysigt med lite lyktor i trappuppgången :)


Haha family guy i bakgrunden, härligt med IQ fri TV :)

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Mysigt med julshopping!

Jag har sån jullängtan :-)



ha en fin onsdag

stor kram

2009-11-11 @ 13:03:05
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Family Guy är väl inte så IQ-befriat? Massor med skämt som det krävs allmänbildning för att förstå.

2009-11-11 @ 20:41:48
Postat av: Soffan:

Meeeh, du kan ju inte lägga ut en bild bara så där!! Jag blir ju TOK-nyfiken. :-/

Nu bestämmer jag att du kommer hit nästa vecka. Välj en dag. NU! ;-)



KRAM

2009-11-11 @ 22:37:34
URL: http://jomensaatte.blogg.se/
Postat av: Syrran

Himla bra saker syrris! Ungefär lika mycket IQ som VaknaMedTheVoice...

2009-11-13 @ 16:56:50
Postat av: Annas inspiration

Hej svejs!



Hoppas allt är bra!



sv: jag köper sprayfärg hos Jem & fix, billigt & bra!



stor kram

2009-11-13 @ 21:41:48
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0