Helg att se fram emot!

Så skönt att det äntligen är fredag! Vi ska snart iväg på lunchen och ha vår sedvanliga köttfredag på Glorias!
Ikväll sticker jag och Syrran hem till mamma och pappa och äter. Vi ska få med oss alla våra påsar som vi ska stå och sälja på Esplanaden sjuuukt tidigt i morgon. Mycket från stugan nu när vi rensade den. Men även lite kläder, skor och väskor som ska iväg. På lördagkväll har Karro sin 30 års fest med en massa folk som är bjudna! Det ska bli jättekul! Nu när man har hittat en klänning oxå så känns det ännu roligare ;) På söndag kommer jag nog vara helt slut. Om jag har lite ork kvar ska jag ta mig till center syd och prova glasögonen från Prada so mjag beställt. Hoppas dom är fina på nu!
Lunchtime! Mot köttet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0