Julfirande

Julen firade vi (jag och Syrran, mamma och pappa var utomlands) tillsammans med Jacobs nära och kära i hans föräldrars hus vid Finja sjön. God mat, massa julklappar och mysig atmosfär gjorde grunden för julhelgen. Vi hade det så bra!


Tomten kom med et stooort paket till Melvin...



...som var en aning skeptisk.



Att bada på julafton är ju lite mer av en tradition numera :)


 
Jacobs föräldrars fina hus med den underbara utsikten mot Finja sjön. Kan man annat än älska det?





På juldagen åkte vi hem för utgång med våra vänner. Alla hade med sig mat som blivit över sen jul och vi träffades hemms hos Björn för lite knytis. Det blev kanon! Senare gick vi ut till ett ställe på Möllan, som kunde ha varit bra mycket bättre! Tidig hemgång för mig och Jacob pga tristess på utestället. Men det kan vara skönt att komma hem i tid och ta det lite lugnare någon gång. Tur att vi hade det så skoj hemma hos Björn innan!

   
Bild 1: Elias a.k.a Mr "fota mig"
Bild 2: Mätta och belåtna
Bild 3: Fråga inte...
Bild 4: Samling i köket!




Vi avslutade julhegen med att bjuda hem Malin och Niklas och åt en massa fondue och sjöng singstar hemma hos oss.
Nu är dom i underbara Thailand och har det varmt och gött. Där har dom oxå firat sitt första år tillsammans som förlovade! Yeeeyye! När dom kommer hem ska dom flytta till Lomma! Och det ska bli så roligt att få komma dit och titta! Vi är så spända! Kom hem snart!!


(Med denna bilden behöver jag nog inte skriva att jag och Malin vann alla tävlingar, förutom en, där vi hade det på niva svår och killarna på nivå lätt.) - Men jag gör det ändå! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0