Happy New Year!

Nyåret firade vi in med en brakfest på 100 personer som våra kära vänner, Björn, Samuel och Elias hade ordnat. Med god mat från Klostergatans fisk, en stor lokal och en massa partysugna själar blev kvällen riktigt kyckad! Stort cred till grabbarna som faktiskt fixade det här storartat!

Skulle inte kunna tro att dom här 3 grabbarna drog ihop festen på Lophtet för 100 pers när man ser denna bilden ;)


Såhär fint var det när vi kom!

Nyårs festen var en maskerad fest och alla hade varit väldigt seriösa med sin utklädnad, utom jag typ.. Jag hade redan köpt min nyårsklännig och ville så gärna ha den på mig. Så jag pälsade till mig och gjorde en namnskylt där det stod MUF Isabella "Blondinbella" Löwengrip. Det var ju succé. Får klä ut mig ordentligt till Halloween istället. Ett axplock från dom utklädda:

     
Bild 1: Fagra Christine
Bild 2: Fet Blondinbella och Marilyn Monroe
Bild 3: Elias, kompositören?! James "Tobbe" Bond, Andreas Cesar  (som vann bästa manliga utklädnad!) samt min egen Zlatan.....
Bild 4: Lina som Blair i Gossip girl. Helt klockren! Vann givetvis bästa kvinnliga utklädda, tillsammans med Goose

Nu får man koncenrera sig på att 2009 blir ett år fyllt med tid för nära och kära och nya upplevelser. Jag har bara tagit ett nyårslöfte. Och det är att jag ska spara mer pengar. Allt annat är nog förgäves. Jag vet ju att träna och äta rätt borde ha haft lite mer tid i 2008. Men det är inget jag tar mig för. Så jag lovar inget jag inte kan hålla. Träna ska  man ju göra för det är kul. Och äta god mat är ju det bästa jag vet! Så spara mer pengar är nog mer ett löfte för mig ;)

Jag önskar alla mina goda vänner, nära och kära ett riktigt gott 2009! Trots att det är den 6 januari och jag är lite sent ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0