Helgen som var.

Vi kom iväg i fredags till Malin och Niklas och hade med oss sushi och satt och åt på stranden. Vi drack ett vin som dom hade köpt med från Mozeldalen som var supergott! Lite mycket djur (nyckelpigor,  flugor och myggor), men bortser man från det hade vi en mysig middag med en fin solnedgång!









I lördags träffades vi hemma hos Karro och Stoffe. Mellisen blev sjukis framåt kvällen. Så det var inte så roligt.  Hög feber och var inte alls bra. Men ryktet säger att han är på bättringsvägen igen! (Är han bra på torsdag ska jag och Jacob ta honom på circus) :)

I gårkväll var jag,  syrran och hennes pojkvän och såg på den efterlängtande Harry Potter filmen. Jag hade glömtså mycket sen sist jag läste boken. Och dessutom hade jag ju läst den på engelska. Så nu blev allt lite klarare när man fick se den på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0