Måndagslyx!

Jag var och lyxade till det och gjorde en ansiktsbehandling efter jobbet idag. Det var så längesedan jag var där sist och det var härligt att träffa duktiga Johanna igen! Fick med mig lite produkter hem, då nästan allt var slut här hemma. Så det känns extra lyxigt med lite nytt!
Sitter och väntar på att syrran ska komma hem så vi kan gå ut och gå en runda. Måste ju bättra på mitt resultat nu i tappa.se tävlingen. (Jag ligger ju trots allt sist...) Säkrast att byta om så man är klar när hon kommer!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Sugen på att hänga med ut och gå imorgon bitti?! Vet inte hur jag ska kunna få ihop poäng till träningstävlingen under morgondagen om det inte blir på morgonen.. Kom igen syrran! Jag måste ha hjälp med att komma upp!



(Gud vad fin din nya blogg är, den är sjukt mycket roligare och mysigare att läsa!)

2009-04-29 @ 10:35:34
Postat av: Malin

Så fin din blogg har blivit! Ses imorgon, det ska bli så mysigt att fira Valborg med er! Ses, kram!!!

2009-04-29 @ 11:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0