Dagen i Lomma!

Min nya fina bil ska in på sevice i nästa vecka. Så jag var och byte den nya mot den gamla i Lomma idag. En sväng inom Tessan och Padde, som hade fullt sjå i deras trädgård med nerhuggning av äppelträd och bygge av bord. Mysigt och kunna komma ut och greja lite i trädgården!

Efter vår grillkväll hos Malin och Niklas i fredags glömde jag, (inte helt oväntat att jag glömmer saker) min kalender/plånbok. Så jag var inom och skulle hämta den i Lomma hamn hos dom oxå. En kaffe och fika  i solen senare  åkte jag och tvättade bilen som ska läggas ut på blocket i veckan. Där blir så fint i hamnen!


Grillpojkarna i fredags.


Lomma hamn.

Nu har jag städat undan lite på balkongen och åker nog och köper lite nya blommor i morgon efter jobbet. Vi ska använda vår el-grill idag. Ungsrostade grönsaker till det!  Mums! Härligt en måndag som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0