16.683 steg och en godispåse

Efter mycket tvekan och frågan om ork hängde jag med syrran ut på en prommis. Behöver ju bättra på mina steg inför tappatävlingen med jobbet. Så det var väl bara bra antar jag. Vi pratade så mycket under tiden vi gick så jag kännde inte av att vi ganska snart hade gått hela rundan! En snabbis inom apoteket och sen Ica för att hämta ut Skönhetsbibeln, som hade kommit från Adlibris som jag beställde i förra veckan. Givetvis hann vi inom och handlade en påse godis oxå :)

Hur man vet att jag och syrran är ute på prommis?
Leta efter två tjejer i träningsoutfit med en  stor godispåse i handen <3 

Kommentarer
Postat av: JONNA

haha är ju så det skall vara! :D

prommenad + godis!

2009-04-16 @ 15:54:31
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0