Tessans första kjol

Igår fick vi se Tessans första kreation. Hon hade räknat ut att kjolen hade kostat runt 6000:- om hon skulle sälja den, med tanke på hur mycket timmar hon lagt ner på den. Häftigt! Tessan ska bli en svinbra designer!! Hennes kjol var såå fin! Jag är så grymt imponerad! Verkligen. Det var alla igår. Jag sa till alla att hon hade gjort sin kjol själv. För det syntes nämligen inte. Så bra gjord var den! Jätteroligt! Jag är så glad att det går bra för henne!
Ikväll är den hon som ska få lite fina naglar. Och tacos :)







Är den inte ljuvlig?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hurra för duktiga Fin-Tess! Jag la inte märke till det spännet/detaljen på sidan (understa bilden) igår - Himla fint!

2008-09-11 @ 15:01:55
URL: http://amazinganna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0