Stök Jenny..

Jag hann med att rensa i garderoben lite snabbt igår! Det blev en hög som fick bli "sommarkläder" som ska ner i en låda och ställas upp. Och en hög med sånt som jag inte använder som ska säljas eller skänkas. Skönt. Ska försöka ta tag i alla skor ikväll. (Mellan Carina och Gossip Girl?) Vill bara ha rensat allt nu. Orkar inte med allt stök som jag orsakar hela tiden, pga att jag har för mycket grejer. Nu får det vara slut på det. Hade dock behövt en hel dag till att rensa en massa... Kolla vilken kaos jag har! Men nu är det lite finare, gjorde som Engla hade gjort och sorterade efter färg. Jisses vad enkelt det var att hitta en tröja i morse..



Kommentarer
Postat av: bitte

ha en trevlig kväll

2008-09-24 @ 18:08:45
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Ordpolisen

Sommarkläder är ett ord

2008-09-24 @ 22:02:14
Postat av: Ordpolisen

Sommarkläder är ett ord

2008-09-24 @ 22:02:28
Postat av: Soffan

Ordpolisen är ett nördigt ord. Sådetså. Ses imorgon TIGER!

2008-09-25 @ 00:16:25
Postat av: Jenny svarar:

Ordpolisen= Elias!

2008-09-25 @ 10:49:22
URL: http://jennycharlottes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0