SPINDEL!

Jag får panik på spindlar. Vidriga små snabba djur som inte gör någon gott. As äckligt. Jag blir så förbannad! Stod i lugnan ro och packade upp tygväskor och ser när jag lagt ner väskan att nog något rörde sig. Kollade igen. Och visst är där ett äckligt litet kryp som snabbt springer på baksidan av väskan. Så jag skriker till mit kvinnliga skriv och tjejen som jobbar på Hemma hos Emla är inne i butiken och tittar lite undrar såklart vad som hände. Så hon går fram och kollar. Jag bara "Det är en as stor spindel på väskan" (Hoppades på att hon kunde ta den.) Men hon var nästan ännu räddare än jag. Så jag fick ta väskan och kasta ut dne på gatan. Jisses vad äcklig den var!! Ryser bara jag tänker på det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är dom hemska. o helst nu på hösten när dom är så jävla stora..

2008-09-04 @ 10:52:15
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: Soffan

HAHAHAHAHA, du är störd. Tur att hon också var rädd så att hon förstod din panik iaf. Hade jag haft bilen hemma skulle jag kört in och räddat dig på fläcken. Jävla sätt av spindlarna att dyka upp när jag är borta. De kan lukta sig till din rädsla Jenny. Låt dem inte vinna! Hold on! Be strong! Jag kommer och stampar på dem imorgon.

Det låter som en jättetrevlig idé med blogg :-) Bäst att fråga ledningen innan bara. Och kolla hur det blir med kontorsjobbet först.

Och förresten Malle kunde på måndag, jag sa att du körde igång mellan 18 och 19. Typ. Kram på dig stackare

2008-09-04 @ 11:09:11
URL: http://jomensaatte.blogg.se/
Postat av: Cissie

Usch, dom är vidriga!



Var en stor sådan i skolmatsalen idag, äckligt!

2008-09-04 @ 15:42:22
URL: http://doux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0