Party nr 1!

Festen igår blev succé. Vii var först hos oss tills klockan nästan var ett, drack, dansade och åt snacks. Skoj! Sen drog vi vidare till Herkules där snälla Sebbe släppte in mig gratis. Wiihhoo! Där blev det mer dans, och syrran bjöd på jägerbombs. Jag varnade henne för att hon skulle behöva gå 200 varv runt Lund om jag blev lullig av det. Men det var lugnt :)
Kebab nästa, träffade några gamla Bjärredsbor som vi inte pratat med på länge, som sen följde med upp på lite efterfest med whiskey och tårta. (Bra blandning!) Sängen klockan 06.00

Sliten? Ja..

Kommentarer
Postat av: Soffan

Det var ett riktigt hoolabaloo. Tackar än en gång! Nu ska jag sova. KRAAAM

2008-09-13 @ 22:30:02
URL: http://jomensaatte.blogg.se/
Postat av: erika

hej vill du ha GRATIS mascara kolla in min blogg besvara några frågor om glamour och sen är mascaran din

2008-09-14 @ 10:21:01
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0