Och nu soffan!

Kolla vad Soffan hade med sig till mig idag!  Dom är så fina. Givetvis från Krutmöllan! Ingen annanstans växer det så bra! Jag har kommit på att hortensia nog är min favoritblomma. Underbar farmors trädgård var fylld med sånna blommor när vi var små. Jag fick en av Mats och Lotta för några födelsedagar sedan somjag torkade. När vi var uppe i Jonstorp med Malin, Niklas, Stoffe, Karro och Mellis fick jag en stor hortensia med många stora, rosa blommor på som jag höll liv i läänge! Och idag kom Soffan med stora lila hortensior. Och jag blir lika glad varje gång jag får dom. Helt enkelt min favoritblomma. Det säger ju sig själv
Och kolla det fina porslinshjärtat som hon har hängt på. Det är det vackraste hjärtat nånsin!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0