Nu blir jag fan sur!

Jag har hållt på och mejla med en säljare från blocket om Barbour jackan jag vill ha. Den rosa. Jag mejlade i lördags och frågade om jag kunde komma och titta på den på söndagen efter nagelkursen. Men då hade hon inte läst sin mejl på hela helgen. Så vi skulle bestämma en tid i veckan. Men eftersom jag gjorde nya naglar på Malle och Soffan igår, Syrran fyller år idag och ska firas med familjen, jag fyller år i morgon och vi ska fira med familjen, på torsdag ska jag göra naglarna på Tessan, vi ska ut och fira med vännerna på fredag och på lördag ska Anna och Emily ha inflyttnings/födelsedags/avskedsfest med utgång. Så då kunde jag bara på söndag. Och nu när jag kollar min mejl i morse så står det:

"Hej den är såld"

Men hallå??!! Jag blir fan skitsur. Jag som skulle köpa en Mulberry halsduk och vara snyggast i stan! Jag skulle ju ha den! Shit vad sur jag blir på idioter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0