Myskväll!

Jag har haft en liten myskväll med mig själv idag. Åkte inom ICA och handlade 200 gr Marabou choklad och skivad annanas som jag sen hade en liten chokladfondue med. Mums vad gott. Längesedan jag unnade mig något så gott! Sen har jag ägnat mig åt att ta bort naglarna som vi gjorde första gången på nagelkursen. Det tog sin lilla tid. Men nu är dom av. Får måla på något tjusigt lack i morgon, för det orkar jag inte med nu. Blev bara lite polering och stärkande nagellack för naglarna.
Min sötaste och mysigaste gos ligger redan inne och snarkar. Ska göra honom sällskap nu efter att Dödligt Vapen 2 slutat. Sleep Tight. I morgon är det fredag! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0