Mitt fynd!

Jag har ju inte visat mitt fynd jag gjorde!
Jag skrev ju om jackan som jag ville ha och skulle åka och titta på, men sen var den såld och sen mejlade jag henne igen och då hade inte tjejen som skulle ha den satt in pengar till säljaren, så jag fick komma och titta på den! Malin och jag var och hämtade den i måndags. Hur fin som helst. Hon kan knappt ha använt den. Helt nytvättad och luktade gott! 400 kronor! Ordinarie pris 1499 kronor  Det är vad jag kallar fynd!

Idag skickas ett par stövlar som jag har mejlat med en tjej om. Det är oxå ett riktigt fynd!


Kommentarer
Postat av: micke

Hej,



Jag tycker också denna rosa jacka är riktigt snygg, det är även så att min flickvän letar efter just denna modell i rosa färg men det går ju absolut inte att köpa den någonstans känns det som..



Så vet du vart jackan var köpt ifrån början eller kan du något bra ställe (gärna på intenet) som säljer deaa jackor?



Du kan gärna få maila mig svar på [email protected]



Ha en bra dag,



Mvh Micke

2011-03-22 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0