Jag har fått ett nytt jobb!!

Wiiihhoo! Idag ringde dom från Lundalogik och sa att jag hade fått jobbet! Jag blev helt överlycklig! Jag trodde inte på henne först. För jag har sovit så dåligt på grund av detta, och all min vakna tid har jag typ haft magsår så nervös jag varit för att dom ska ringa och säga att tyvärr, vi vill inte ha dig hos oss! Så när hon ringde var det som en sten som släppte från mitt bröst. Det känns så skönt! Så inatt kommer jag att sova gott! Jag ska dit i nästa vecka och skriva på papper och prata lite. Det kommer bli så roligt! Jag är så lycklig att jag har fått den här chansen!! Det ska bli så roligt att jobba där. Det verkar verkligen för bra för att vara sant! Jag kan inte fatta att jag fick det.. Det är helt sjukt! Jag är så glad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0