IKEA

Jag försöker få tag på mamma för och se om hon vill ut till IKEA. Fick ju ett presentkort där nu när jag fylllde år. Och jag behöver köpa ett bord till och ha när jag gör naglarna på folk här hemma. Trots att jag får skruva isär det efter varje gång måste jag köpa det. Vårt matbord som vi suttit vid hittils är alldeles för  lång emellan mig och kunden. Så vi kunden får typ ligga över bordet. Och det är ju inte meningen.
Sen har jag och sambon bestämmt att vi måste ha en malmbyrå till. Så en sån får oxå  följa med hem! Ska vi bara hitta någon och tvinga med till IKEA.. :)





Vika Amon, bordsskiva: 99:-

Vika Curry, bordsben: 100:-

Malm byrå: 949:-

Totalt: 1148:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0