Höstlistan!

Har sett att många bloggare har fått svara på en blogglista. Perfekt tycker jag. Då har man lite bättre koll på vad som är inne till hösten oxå. Såhär ser listan ut:

Spets: Köpte en offwhite top från Lindex. check!
Höga stövlar: Cravings för dom från Bianco. Must have!
Vadlånga kjolar: -
Baggy jeans:
-
Det dressade modet: Har en kortare kavaj från Gina, svarta snyggbyxor från Top Shop och min kavaj med päls på från Vero Moda. check!
Halvöppna, typ håliga skor: Har ett par från Bianco, men dom ger grymma skoskav.. Så dom får nog töjjas lite då. check!
Kilklackar: Har jag ett par grymt snygga bruna och ett par svarta. Funkar även denna hösten. check! 
Capen: -
Leopardmönstrat: Två par leopardskor, ett par ballerina och ett par högklackade. Plus ett tunnt leopardskärp check!
Kappor i glada färger: -
Rutigt: -
Väst: Har min jeansväst som jag köpte i Spanien. Har även en svart riktigt snygg någonstans. Måste ner i källren och rota!! check!
Hatt och andra huvudbonader: -

Kommentarer
Postat av: Jenny

ne asså den e JÄTTE mjuk även fast de är 100% wool=)

2008-09-11 @ 20:50:50
URL: http://vofflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0