Höstens måsten!

Verkar ju som att det är hett med spets! Och jag köpte ju en spets tunika på Lindex i offwhite förra veckan som fick stanna. Riktigt ljuvlig!
Päls är ju något som oxå känns som det kommer mer till hösten Jag har ju min fina, fina pälsjacka från Ida Sjöstedt och kom precis på att jag har en jättefin kavaj från Vero Moda med pälskrage som får komma fram nu oxå.
Nu kom jag på en sak till som jag har i gömmorna någonstans.. En kjol med ganska så bred resår i midjan från Twist & Tango, som jag köpte för väldigt längesedan. Men har aldrig vetat vad jag ska ha till den. Nu kan jag ju ha ett svart linne uner och ha den som hög i midjan. Det är perfekt! Måste hem och leta!

Det som jag tycker är lite tråkigt nu är att dom flesta mysiga koftorna som kommer till hösten innehåller ull. Jag får ju panik om jag får något med ull på mig! Så koftor är inte alltid det lättaste att hitta..
Får leta reda på lite fler trender som kommer att vara i höst och rota bland mina gamla grejer där hemma innan jag går ut och fyller på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0