Hemmamys

Jag drog iväg Soffan till IKEAför och handla Malm byrån. Men guess what?! Den var ju slut igen. Eller så kanske den inte hade kommit in än. Men Sofie var snäll och ställde upp och följde med i allafall. Synd att den var slut. På deras hemsida står dock att där ska vara 30 stycken. Men det kan jag ju ringa in och säga att det inte är...

Nu ska jag i allafall ha myskväll med min gos. Soffan var oxå välkommen att stanna kvar, men hon skulle upp tidigt i morgon, så hon åkte för en stund sedan..
Jag var nere och handlade chips, godis och cider som vi ska mumsa på. Så ska vi ju se nya Batman filmen oxå. Vilken mysig fredag!



 

Kommentarer
Postat av: Soffan

MÄÄÄÄÄÄH, tror du jag ångrar mig nu eller???? Du kan ju inte lägga ut sådana bilder!



Hoppas ni får en heeelt underbart mysig helg! Avis :-)Puss å kram!



(tur att vi kommenterar varandras bloggar HELA tiden, haha ;-)

2008-09-19 @ 21:52:41
URL: http://jomansaatte.blogg.se/
Postat av: Anonym

och tur att jag inte kan min egen bloggadress. Fint!

2008-09-19 @ 21:53:40
URL: http://jomensaatte.blogg.se/
Postat av: Charlotte

vilken mysig kväll. Vet du? jag kanske ska med en kompis till Skåne nästa helg. Vet inte riktigt vart i Skåne det är än, men om det är nära era trakter, ska kan vi ju slå på stort? :-)kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0