Hemma hos Emla

Jag var borta på Stora Gråbrödersgatan i den nya butiken Hemma hos Emla och skulle leta efter något att ha mina filar och övrigt till naglarna. Ville egentligen ha något i mässing som matchar min fina lampa. Men hon hade inget i den stilen. Men visade mig lite glasgrejer som kunde vara fina att ha istället. Så jag tror att det blir en liten silverbricka med 2 stora glas/vaser som jag kan ha filar och dylikt i och 2 små glas/vaser att ha ett litet ljus i. Hon är jätte duktigt och hjälper gärna till. Jag ska kika inom nästa vecka när jag fått alla mina grjer, och vet hur mycket plats allt kommer ta. Något av dess kommer nog komma med hem






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0