Har jag fått dom bästa vännerna i hela världen eller?

Nu var precis Johanna, som jag går till och får en massa mysiga ansiktsbehandlingar hoss/och numera vän in med en påse fylld med en massa godsaker!

Absolute pearl concentrat
Ansiktscreme
Skrub till läpparna
Bodylotion
Duschcreme och bodylotion i samma serie
Ett smyckesskrin som är bra att ha med på resor. 
En neccessär
och en stor weekend bag (som jag kan ha när vi åker till KPH nästa helg!)

Att hon bara kom ihåg min födelsedag och hade koll på det tyckte jag var jättegulligt, och sen slängde hon fram en påse med allt detta i? Dagen blir verkligen bara bättre och bättre!! 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh gud vad gulligt av henne! Ska bli himla skoj att få kolla på alla sakerna sen..! Puss

2008-09-10 @ 15:48:23
URL: http://amazinganna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0