En mysig dag istället

Jag känner för att göra något mysigt idag. Har precis lagat mig en kopp te. Tänkte gå över till Gormet Grön och äta förhoppningsvis inte själv, (KARIN!?) hem och packa in Annas paket. Göra negerbullar tills min fölsis i morgon. Får alltid det på morgonen. Så jag och Jacob får väl göra det tillsammans ;) Kanske tillochmed köpa en fika som vi kan mumsa på när Soffan kommer! Eller ska vi vänta tills i morgon och äta prinsesstårta och det sista av negerbullarna som blir över? Låter nog bättre iofs! Hurra i morgon fyller jag år!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag anar att du kanske, kanske hade velat att jag tagit ett annat beslut...enligt dig alltså...kan detta stämma =) Är ganska less på pluggandet kan jag säga, men det var nog tur att du inte väntade på mig. Är inte färdig på långa vägar... Gratta syrran från mig, så hörs vi kanske i morron, blink, blink

2008-09-09 @ 15:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0