Början på en fredag

I morse när jag vaknade tänkte jag hurra det är fredag. Eller först tänkte jag, varför ringer det så mycket? (Karro ringde och frågade om vi skulle ut på promenad, och sen ringde mamma och skulle peppa mig inför intervjun. Som är på måndag.. Hon hade tagit fel dag. Men tack ändå!) Men efter det så tänkte jag hurra! inte bara för att det är helg efter att man har stängt butiken klockan 18.00 och är på väg hem. Inte heller för att Jacob bjöd våra bästa vänner på middag ikväll. Eller lite det kanske. Men mest för att i morgon börjar nagelutbildningen!! Tjohoooo! Som jag har längtat efter denna helgen! Tänk hur jag kommer vara i morgon när jag vaknar. Kommer studsa upp ur sängen! To all you nails out there,  here i come!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Ägget ska lätt med på fredag :-)!



Hoppas ni har det riktigt myigt på IKEA och ikväll med middagen och ser fram emot att läsa om nagelutbildningen. Så roligt för er :-)



KRAM

2008-09-05 @ 17:30:23
URL: http://jomensaatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0