Lördag kväll

Klockan 19.00 begav vi oss hem till Elias och Karin för lite födelsedagsfirande! Han fick en massa fint! Vi köpte Borats Mankini till honom, (lite rädda att den skulle komma på när vi var där, men vi klarade oss...) sen fick han böcker, massage till ryggen, usb-platta-för-att-hålla-kaffet-varmt och lite till. Det bjöds på god ost och *****skalle! Det är ju bara det godaste! 21.30 begav jag mig hemåt. Pluggis som man är så ville jag plugga in lite mer till provet på söndag innan jag somnade. Så lite hann jag med innan jag slockande. Dom andra stack vidare till Hipp och hade hur trevligt som helst! Jag ska ta igen det när kursen är över! Wihoo!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Gud vad skoj! När vi ses ska du få göra mina naglar! och tro mig, det kommer bli en jäkla jobb för dig ;-)

Vad skoj! jag är så glad för din skull!! När börjar du jobba då? Japp, jag är kvar i Norge, men på obestämd tid. Jag ska ju föroppningsvis komma in på Lunds universitet också.. får se hur det går! Jag saknar er ju! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0